ЖРЕР вимагає платити йому за... користування водопроводом   і каналізацією

15.08.2014 14:15 РАТУША

Цього тижня до редакції зателефонував мешканець «нового» мікрорайону Василь Степанович, який розповів, що новоспечене керівництво ЖРЕРу № 8 почало надсилати своїм боржникам претензії-попередження, переповнивши їх цитатами статей із Житлового кодексу, Цивільного кодексу й Закону «Про житлово-комунальні послуги».


Принагідно ЖРЕР лякає і Законом «Про виконавче провадження», згідно з яким за борги ЖРЕРові «на погашення заборгованості підлягає реалізації у примусовому порядку і майно, в тому числі й нерухоме (квартира або її частина) ».

При цьому, наголошує Василь Степанович, ЖРЕР у своєму листі-попередженні згадує про неможливість надавати «повний перелік експлуатаційних та якісні комунальні послуги» у разі, якщо споживачі за ці послуги не сплачують. Однак усім, хто отримав такі листи, стає очевидним, що в. о. директора ЖРЕРу № 8, мабуть, не дуже знає, які саме послуги належать до того ЖРЕРівського переліку, адже їх, як відомо, майже півдесятка.

«Натомість в. о. директора п. Готра чомусь згадує тільки послуги... водогону і каналізації, — каже Василь Степанович. — У попередженні написано: «Ця заборгованість об’єктивно (?!) існує і не може бути списана, оскільки послуги фактично вами були спожиті (ви користувалися водопроводом, каналізацією та ін.)». Але хіба за послуги водопостачання і водовідведення (каналізацію) ми не Водоканалу сплачуємо? Чи не Водоканал подає воду, ремонтує і замінює свої мережі? Чому ЖРЕР приписує собі «в заслугу» послуги від Водоканалу, за які ми від 1 липня змушені платити втридорога, але й при цьому водозабезпечення міста є вкрай поганим? Нехай дирекція ЖРЕРу, перш ніж вимагати і лякати своїх абонентів, розбереться, які саме послуги вона повинна надавати, і робить це. Не секрет, що кошти від оплати квитанцій ідуть на утримання роздутого ЖРЕРівського штату. Нехай новий в. о. директора надішле на адресу редакції перелік послуг, що були надані мешканцям принаймні останнього літнього місяця чи за квартал, аби люди знали, за що вони платять. Бо виходить, що наразі людям відома тільки одна функція ЖРЕРу — здирати гроші, які потім виплатять бездіяльним працівникам і необізнаному керівництву, яке не знає, які саме функції в компетенції ЖРЕРу, не кажучи вже про якість тих «послуг».

ТЕГИ : Гаряча лініяогляд листів

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат