Грошей немає

18.11.2023 14:37 ПОЛІТИКА

Ворог продовжує нищити нашу економічну інфраструктуру. Сотні підприємств, які не встигли релокуватися, були розбомблені. Мільйони українців виїхали з країни. Гроші закінчилися. Це визнав і президент України Володимир Зеленський.

«Важливе питання – фінансова підтримка щодо соціальних виплат. Я вам скажу відверто – без підтримки буде дуже складно. Бо всі гроші, які Україна заробляє, все ми віддаємо нашим військовим. Якщо не допомогти нам із соцпідтримкою, без цього буде дуже складно. Треба буде або зменшувати підтримку військовим, виплати їм або не давати соцдопомогу», – заявив Зеленський цієї середи.

Він додав, що у будь-якому разі це означатиме кризу. За словами Зеленського, це може вплинути на хід війни, але не зупинить нашої боротьби.

На жаль, ми стали абсолютно залежними від грошей наших партнерів. А партнери вже втомилися від нас. Натомість, у ворога економічного колапсу, як того сподівався Євросоюз та США після введення санкцій, не сталося.

Український народ готовий жертвувати власним комфортом. Зараз все частіше народ вимагає взагалі відмовитися від будь яких будівництв та реконструкцій. І мова не лише про бруківку на нові тротуари.

Однак, є важливі інфраструктурні об’єкти. Є важливі дороги. І якщо соціум просить не ремонтувати пішохідний міст в Ужгороді і віддати гроші на армію, то як бути з дорогою Чоп-Київ. Вона у страшному стані. Днями виник скандал через ями на цій дорозі. В Ужгородському районі десятки автомобілів потрапляли в ями і нищилися колеса. Про це розповідали журналісти і дорожники навіть відреагували і ями почали латати. Бо поліція пригрозила дорожникам штрафами. Але сталося так, що вже наступного дня ями знову появлялися.

Шишки почали сипатися на голови обласної влади і тоді голова Закарпатської ОВА Віктор Микита зробив гнівний допис. Він пояснив, що трасою опікується Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області і нехай ця Служба ремонтує таку важливу трасу.

А Служба, у свою чергу, каже, що підрядник відмовляється ремонтувати дорогу, бо їй боргують вже понад 30 млн. грн.

Траса М-06 Київ-Чоп є дуже важливим транспортним коридором для нашої країни в умовах війни. Цією трасою наразі рухаються гуманітарні вантажі із Заходу, рух занадто інтенсивний. Це критично важлива транспортна артерія, що з’єднує нашу країну з Євросоюзом.

Востаннє дорогу М-06 капітально реанімували та ремонтували ще у 2005 році. З того часу у 2018 році було проведено лише поточні середні ремонти та капітальний ремонт окремих ділянок. З 139 кілометрів відремонтовано близько 30, решта знаходиться жахливому стані.

Ще у 2022 році був запланований капітальний ремонт траси, але його зірвало повномасштабне вторгнення. Тоді, станом на той рік, сукупна вартість робіт становила майже 5 мільярдів гривень.

На даний момент ця сума для нас не підйомна, а ще вона зросла щонайменше на 70%. У 2023 році області було виділено, виключно на експлуатацію доріг, всього 237 мільйонів грн. З цих мільйонів 65, а це майже третина, іде саме на дорогу Київ-Чоп. А це копійки.

То як бути у такому випадку? Залишити дорогу у такому стані, а гроші віддати на війну, чи все таки десь знайти кошти і відремонтувати дорогу? Таких критичних питань по всій країні багато.

І тут є єдиний вихід: просити Захід про допомогу. Навіть усвідомлюючи, що ми стаємо залежними.

Зрозуміло, що зима для України стане важким випробовуванням. І не тільки через можливість знищення агресором нашої енергосистеми (для цього окупанти підготували вже понад 800 ракет), але й через фінансову кризу. Пенсіонерам потрібно буде підготуватися до того, що можуть виникати затримки з виплатами пенсій.

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОЛІТИКА

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат