Carlsberg Ukraine увійшла до рейтингу «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

08.04.2015 17:37 ПОДІЇ

Пивоварна компанія Carlsberg Ukraine cтала переможцем першого всеукраїнського Рейтингу якості управління репутацією «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВісти» в номінації «Іміджевий капітал КСВ».

Репутація компаній, що ввійшли до рейтингу, оцінювалася за п'ятьма критеріями, включаючи інноваційність, ресурсоефективність та прибутковість. Номінації рейтингу було розділено на дві категорії – галузеві (диверсифіковані бізнес-групи, FMCG, агросектор, важка промисловість і машинобудування, інтелектуальні послуги, фінанси, IT і телекомунікації, рітейл, HoReCa, будівництво та девелопмент, транспорт) та функціональні (порівняння компаній різних галузей у номінаціях «Репутаційна стабільність», «Медійна активність», «Інноваційний підхід», «Іміджевий капітал КСВ», «Антикриза року»).

Експертне журі рейтингу, до якого увійшли галузеві експерти, члени Оргкомітету, а також інвестиційні аналітики, оцінило досягнення компанії Carlsberg Ukraine і визнало її переможцем в номінації «Іміджевий капітал КСВ». Відзначимо, що для Carlsberg Ukraine КСВ є невід'ємною частиною стратегії, і компанія інтегрує принципи політики корпоративної соціальної відповідальності в усі сфери своєї діяльності.

Ініціаторами створення першого в Україні рейтингу стала редколегія ділового тижневика «Бізнес» та агентство PR-Service. Спеціальним партнером проекту виступила консалтингова компанія NOKs Fishes, що спеціалізується на медіа-дослідженнях і репутаційному аналізі.

Детально ознайомитися з рейтингом можна за посиланням -
http://www.business.ua/articles/politics/Reputacionnye-AKTIVisty-94356/
  
Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, керуючий партнер Агентства PR-Service, член Оргкомітету Рейтингу якості управління корпоративною репутацією: «Carlsberg Ukraine веде системну роботу з репутаційними активами. Зрозуміло, перш за все, це результат глобального статусу корпоративного бренда, а, значить, традиційного для міжнародних компаній розуміння важливості репутації та якості управління нею. А також об'єктивної необхідності програм КСВ, орієнтованих на різні категорії стейкхолдерів. Завдяки можливості адаптувати до наших реалій кращі практики інших країн, а також професіоналізму локальної комунікаційної команди, що має власний інновативний потенціал, значна частина репутаційного капіталу Carlsberg Ukraine сформована за рахунок акцій соціальної відповідальності».

Світлана Веселовська, Віце-президент з комунікацій компанії Carlsberg Ukraine: «Одним із пріоритетних напрямків діяльності нашої компанії є впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності в усі сфери бізнесу, тому нам дуже приємно, що наші зусилля були відзначені експертним журі в рамках рейтингу».

***

Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв.
До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжя, м.Київ та м.Львів. У компанії працює 1650 людей. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, а також безалкогольні напої ретро-колекції на «Розмай лісовий». Carlsberg Ukraine входить до списку крупних платників податків країни і є найбільшим датським інвестором в Україні.
За даними Nielsen*, за підсумками 2014 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 27,9%, на ринку квасу частка компанії складає 28,2% у натуральному виразі.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
* Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.



За додатковою інформацією просимо звертатися:
Марія Тітовська
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 160-18-11
m.titovskaya@nobletmedia.com

ТЕГИ : пиво львівське

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат