Львівський музей пивоваріння у минулому році відвідало більше 30 000 гостей

10.03.2015 14:39 ПОДІЇ

 

Перший та єдиний в Україні музей пивоваріння у Львові, що за 10-річчя свого існування став популярним туристичним осередком для справжніх поціновувачів пива, у минулому році прийняв більше 30 000 гостей.

Основну частину відвідувачів склали туристи із центральної частини України, однак на Різдвяні завітало і багато гостей зі сходу, зокрема із Запорізької та Дніпропетровської областей. Окрім українців, минулого року музей відвідали й іноземні делегації. Зокрема, представники Польщі та Туреччини, а також польсько-американська знімальна група, яка створювала фільм про західну Україну для відомих міжнародних телеканалів Discovery Channel та Travel Channel.

Нагадаємо, що вперше Музей пивоваріння відчинив свої двері для відвідувачів 14 жовтня 2005 року у день святкування 290-ї річниці найстарішої броварні в Україні — Львівської пивоварні.До його складу входять 5 виставкових залів та один дегустаційний, де відвідувачі можуть скуштувати кілька сортів легендарного «Львівського». В експозиції представлені макети й справжні знаряддя праці броварів минулого й сьогодення, давні пивні пляшки, старовинні пивні кухлі з різних країн Європи, бочки для перевезення пива, рецептурні книги кінця XIX ст., зразки реклами тощо. Експонати музею розташовуються відповідно до часу свого виникнення – від періоду шумерської та єгипетської культур до часів Другої світової війни.

Колекція для музею збиралася з різних джерел протягом року. Більша частина експонатів була передана Історичним та Етнографічно-художнім музеями. Дещо потрапило із археологічних розкопок на території Львівської броварні, щось було придбано в антикварних магазинах та на «блошиних ринках». Також проводилася акція по збору старовинних речей із домашніх архівів львів’ян. Загалом було зібрано близько 400 раритетів, серед яких є як копії, так і оригінали історичних артефактів. Музей пивоваріння займає близько 500 квадратних метрів напівпідвальних площ Львівської пивоварні.

Сьогодні Книга відгуків містить записи 35 мовами світу. Наразі музей пивоваріння проходить реставрацію та планується, що уже в другій половині 2015 року двері відвідувачам відкриють другий поверх, який буде наповнений новими історичними експонатами, а також третій – призначений для проведення спеціальних виставок.

Детально ознайомитися з Львівським Музеєм пивоваріння, а також записатися на екскурсію, ви можете на офіційному сайті за посиланням http://www.lvivbeermuseum.com/.

Також запрошуємо вас приєднатися до сторінки музею у мережі Facebook https://www.facebook.com/MuzejPivovarinnia/timeline.

Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу»: «Музей пивоваріння – це той унікальний інструмент, який допомагає надзвичайно доступно та цікаво розповісти відвідувачам про багату історію та особливості споживання пива, про досвід та традиції, що зберігаються та примножуються львівськими пивоварами уже протягом 300 років. Ми раді, що маємо можливість культурно збагачувати гостей, заряджати їх енергією та позитивом».

* * *

Про компанію Carlsberg Ukraine:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв.

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжя, м.Київ та м.Львів. У компанії працює 1650 людей. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, а також безалкогольні напої ретро-колекції на «Розмай лісовий». Carlsberg Ukraine входить до списку крупних платників податків країни і є найбільшим датським інвестором в Україні.

За даними Nielsen*, за підсумками 2014 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 27,9%, на ринку квасу частка компанії складає 28,2% у натуральному виразі. Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine

* Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.

Про ТМ «Львівське»

«Львівське» — це найдавніше українське пиво, яке почали варити монахи ще у далекому 1715 році на Львівській пивоварні, що була заснована у 1715 році з легкої руки старости Станіслава Потоцького. Він надав монахам єзуїтам, які оселилися на його землі, право побудувати у Краківському передмісті Львова броварню. З тих пір і варять тут перше українське пиво. Смак цього славетного бурштинового напою пройшов довгий шлях крізь сторіччя. Його полюбили ще наші діди та прадіди.

За сприяння ТМ «Львівське» у Львові в 2005 році був відкритий перший в Україні Музей пивоваріння. Його відкриття було приурочене до святкування 290-ї річниці «Львівської пивоварні».

Восени 2013 року Львівська пивоварня отримала почесне звання «Обличчя міста». Були встановлені лавочки на центральних вулицях Львова (пр-т. Свободи, пл. Ринок, вул. Краківська, Галицька, Театральна).

Пиво «Львівське» щороку бере активну участь у святкуванні Дня міста, «Різдва зі Львівським», Днів Львова у містах України, а також у таких етно-джазових фестивалях як «Флюгери Львова», «Країна Мрій», «Країна Мрій Різдвяна»

Пиво «Львівське» традиційно підтримує видатні музичні проекти Україн, серед яких Всеукраїнський тур гурту «Воплі Відоплясова» в 2013 році, вихід музичного альбому гурту «Воплі Відоплясова» під назвою «Чудовий Світ» та етно-диск «Вечорниці», а також Всеукраїнський ювілейний тур гурту «Океан Ельзи» під назвою «Океан Ельзи – 20 років разом» в 2014р.

Також активна участь пива «Львівське» у соціальному та культурному житті міста відзначилась участю у встановленні у Львові першого в Україні пам’ятника броварям, п’яти скульптур батяриків. Крім того, перше українське пиво започаткувало у Львові щорічний фестиваль живої скульптурної композиції «Львівське крізь віки».

За результатами 2011 року ТМ «Львівське» стало брендом №2 на ринку України згідно даних AC Nielsen. Цю позицію утримує і сьогодні із часткою ринку 13,1% за результатами 2014 року.

За додатковою інформацією просимо звертатися:

Марія Тітовська

Noblet Media CIS

+38 044 201-01-95

+38 066 160-18-11 m.titovskaya@nobletmedia.com

ТЕГИ : пиво львівське

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат