Ужгород: як змінився порядок реєстрації нерухомого майна

admin 10.01.2013 08:36 РАТУША

Відповідно до Закону України “Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та “Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, що затверджений постановою КМУ від 22.06.11 № 703, реєстрація речових прав на нерухоме майно (в тому числі земельних ділянок) проводиться органом державної реєстрації прав.

На території м. Ужгорода та Ужгородського району таким органом є Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Ужгородського міськрайонного управління юстиції у Закарпатській області, що знаходиться за адресою : 88000 м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3. Телефон/факс: (0312) 61-60-51. Графік роботи:
понеділок – середа з 9.00 до 18.00 год.
четвер з 9.00 до 20.00 год.
п'ятниця з 9.00 до 16.45 год.
обід: з 13.00 до 13.45 год.
субота з 9.00 до 17.00 год (без перерви на обід)  
вихідні день –   неділя.
ПРИЙОМ   ДОКУМЕНТІВ:
понеділок   з 10.00 до 17.00 год.
четвер         з 10.00 до 17.00 год.
обідня перерва з 13.00 до 13.45 год.
вівторок     з 9.30 до 13.00 год.
середа         з 9.30 до 13.00 год.
п'ятниця     з 9.30 до 13.00 год.
Для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно (в тому числі земельну ділянку)   заінтересована особа має звернутися до державного реєстратора прав з відповідною заявою, до якої додає документи, визначені вказаним вище Порядком. Слід зазначити, що перелік документів, що подаються для державної реєстрації прав, різниться в залежності від способу набуття права власності та типу об’єкта нерухомого майна, права на який підлягають державній реєстрації.
Загальними документами, які в обов’язковому порядку подаються для проведення державної реєстрації прав є: заява про державну реєстрацію; копії документу, що посвідчує особу заявника, ідентифікаційний код (крім випадків, коли особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття ідентифікаційного коду, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав; документ про сплату державного мита (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита).
    Діюче законодавство передбачає 14 робочих днів для проведення державної реєстрації прав.
Державна реєстрація прав у результаті вчинення нотаріальної дії проводиться нотаріусом одночасно з вчиненням такої дії.

admin


За матеріалами прес-служби Ужгородської міськради

ТЕГИ : нерухоме майноУжгород

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

РАТУША

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат