"Львівське" у 18 столітті — знято новий креативний ролик

admin 07.08.2013 09:42 ДОЗВІЛЛЯ

29 липня 2013 року в ефірі українських телеканалів з’явився новий рекламний ролик пива «Львівське 1715» під назвою «Келих». Завдяки поєднанню сучасних технологій зйомки та цифрових спецефектів нове відео реалістично передає трансформацію сьогодення у 18 сторіччя та навпаки.


Все це підкреслює основну ідею збереження давніх традицій та незмінної якості пива впродовж майже трьохсот років. Адже в новому ролику «Львівського» можна здійснити неймовірну подорож крізь віки – у ті часи, коли почали варити перше українське пиво.
Над новим відео ТМ «Львівське» працював режисер Елі Свєрдлов, добре відомий   своїми численними рекламними роботами для багатьох брендів зі світовим ім’ям. Зйомки ролика відбувалися протягом 2 днів у самому серці стародавнього Львова, що, беззаперечно, сприяло зануренню в атмосферу минулого.

Подивитися нове відео ТМ «Львівське» можна за посиланням. Смак пива «Львівське» —цього славетного бурштинового напою – пройшов довгий шлях крізь сторіччя. Його полюбили ще наші діди та прадіди. Сьогодні «Львівське» стало частиною культури та історії нашої землі, символом епох та гордістю країни. Тому кожен з мільйонів українців, які віддають перевагу цьому легендарному смаку, немов би доторкаються до сторінок книги часів України, сторінок її слави. Нагадаємо, сьогодні лінійка першого українського пива ТМ «Львівське» представлена 7-ма сортами: «1715», «Світле», «Живе», «Міцне», «Портер», «Білий Лев», «Дубова Діжка».

Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Славетне пиво «Львівське» має багату історію, яка налічує вже майже 300 років незмінної якості. Ми відобразили це у новому рекламному відео, у якому, завдяки використанню сучасних комп’ютерних технологій, вдалось реалістично передати подорож у часі за келихом «Львівського».  

Команда ТМ «Львівське», Carlsberg Ukraine:
Директор з маркетингу: Андрій Отрощенко
Провідний бренд-менеджер: Тарас Маципура

Ідея: агенція JWT
Креативний директор: Владислава Деніс
Арт-директор: Павло Мельник
Копірайтер: Віктор Тимошенко
Еккаунт-менеджер: Тетяна Сахнюк

Виконання: рекламна агенція THINKMcCANN
Креативний директор: Олександр Нетребчук
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Client Service директор: Юлія Голота
Керівник еккаунт-групи: Ольга Кутузова
Продюсер агенції: Юрій Склярук

Виробництво: PSB Films
Продюсер: Белла Рябушкіна
Режисер: Eli Sverdlov
Оператор-постановник: Avi Karpik
Художник-постановник: Аля Рибянцева
Художник костюмів: Гала Оттенко

Post-production: ТРЕХМЕР! (Росія)
Музика: «Бейкер Стріт»

admin

ТЕГИ : Carlsberg Ukraineпиво львівське

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ДОЗВІЛЛЯ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат